Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Persones con discapacidá Llei de dependencia Aspectos d'interés: procedimientu y tipos de prestaciones
 

Llei de dependencia

Aspectos d'interés: procedimientu y tipos de prestaciones

Cuestiones útiles pal reconocimientu de situaciones de dependencia y llogru de prestaciones

Persona dependiente

El Decretu 68/2007, de 14 de xunu, pol que se regula'l procedimientu pal reconocimientu de la situación de dependencia y del derechu a les prestaciones del Sistema pa l'Autonomía y Atención a la Dependencia (BOPA 6-VII-2007) establez los órganos competentes na materia, les sos funciones y les fases principales del procedimientu nel ámbitu del Principáu d'Asturies.
Sicasí, la complexidá del mesmu, la intervención de delles unidaes alministratives y el so calter descentralizáumesmo que la implantación progresiva del Sistema pa l'Autonomía y Atención a la Dependencia -en procesu siguíu de cambéu- fain menester el so desenvolvimientu nesti manualque'l so oxetivu básicu ye la unificación procedimental, documental y de criterios d'actuación.

Esti manual de procedimientu articúlase en trés apartaos:

1) Fases del procedimientudesenvuelve los distintos trámites del procedimientu de reconocimientu inicial y de revisión, señalando al iniciu de caúna d'elles los órganos intervinientes.
Coles mesmes, nel índiz del manual tán referenciaos los distintos modelos de documentos vinculaos a cada fase.
2) Criterios d'actuacióndesenvuelve en delles fiches aquellos aspectos del procedimientu sobre los que s'emitieron criterios d'actuación que nun tán recoos na normativa aplicable, pero que se dictaron como instrucciones internes de la Dirección Xeneral.
3) Normativa aplicable: recueye la normativa principal aplicable na materia, tanto estatal como autonómica.

Manual n'español: