Gobierno del Principado de Asturias

Asturias, mucho más cerca

Estás en

Aniciu Temes Agricultura y montes Bancu de Tierres Bancu de Tierres
 

Bancu de Tierres

Bancu de Tierres

Conoce en qué consiste y cómo puede ayudar

(Tolos documentos n'español)


El Bancu de Tierres del Principáu d'Asturies constitúi'l patrimoniu inmobiliariu de la Comunidá Autónoma, integráu por finques d'interés agrariu, que tien por finalidá fomentar la modernización y el desenvolvimientu agrario y social, según el cultivu racional, directu y personal de la tierra.

Pela so parte, la Comisión Rexonal del Bancu de Tierres ye un organismu autónomu adscritu a la Conseyería de Mediu Rural y Pesca, creáu pola llei 4/1989 d'Ordenación Agraria y Desenvolvimientu Rural.


Ente el so funciones atopen les siguientes

Asegurar l'alministración del Bancu de Tierres, exerciendo toles competencies necesaries y en particular les de caltenimientu, defensa de la integridá, inspección, dirección y control de los bienes afectaos.

Procurar la medría y afitamientu del Bancu de Tierres, adquiriendo nuevos inmuebles ya interviniendo nos procedimientos sobre ampliación o esclusión de bienes afectaos.

Velar pol caltenimientu de la redolada ecolóxica del Bancu de Tierres, esixendo especialmente una esplotación racional de los sos recursos naturales.


Ónde tamos


Cai Cervantes nº 27 2º 33004 Uviéu
Tel. 985 96 60 05 - Fax 985 96 40 37


Conoz los nuesos servicios

Pa conocer los servicios de los que puedes beneficiate, puedes consultar el siguiente enllaz, dende onde vas poder aportar a cada unu d'ellos: Bancu de Tierres.

Nos ficheros que figuren de siguío, vas atopar un llistáu de les parceles anguaño disponibles, d'ente les que tien el Bancu de Tierres:

Llistáu de parceles disponibles (pdf: 8 kb) (actualización: Febreru 2016)


Memories añales

Memoria 2019 (pdf: 899 Kb)

Icono gráfico alusivo al tipo de archivo Memoria 2018 (Pdf: 828 Kb)

Icono gráfico alusivo al tipo de archivo Memoria 2017 (Pdf: 651 Kb)

Memoria 2016 (pdf: 1 Mb)

Memoria 2015 (pdf: 1 Mb)

Sede Electrónica

Otros servicios...

Destacamos

Contacta

Servicio de atención ciudadana