Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Tresportes Autorizaciones de tresporte y Tacógrafu Dixital Autorizaciones de tresporte y Tacógrafu Dixital
 

Autorizaciones de tresporte y Tacógrafu Dixital

Autorizaciones de tresporte y Tacógrafu Dixital

Tacógrafu dixital

Reguláu por Orde FOM/1190/2005, de 25 d’abril

La Orde FOM/1190/2005, de 25 d’abril, pola que se regula la implantación del Tacógrafu Dixital, establez la clasificación de les tarxetes de tacógrafu y  les normes pa la so espedición, renovación y sostitución, mesmo que les sos característiques y plazos de validez. (BOE de 3 de mayu del 2005).

La Orde FOM/2861/2012 del 13 d’avientu, (disposición final primera: modificación de la Orde FOM/1190/2005, de 25 d’abril, no tocante a la personación del interesáu, non esixéndose la personación previa del mesmu como requisitu pa la realización de los trámites, y ampliándose’l tipu de permisu de conducción pa la solicitú de la tarxeta de conductor al B+E. (BOE de 5 de xineru del 2013).

----------------------------------------------------------------------

Ye importante saber:

Les empreses han tener, pelo menos, una tarxeta de tacógrafu dixital d’empresa, y tantes como sían menester hasta un máximu de 62.

El conductor que faiga usu d’un vehículu dotáu de tacógrafu dixital habrá tar en posesión de la so propia tarxeta de tacógrafu de conductor.

Los trabayadores autónomos habrán solicitar tanto la tarxeta d’empresa como la tarxeta de conductor.

-----------------------------------------------------------------------

Los tipos de tarxetes de tacógrafu dixital son:

Tarxeta de conductor

Tien calter personal, identifica al conductor y dexa almacenar los datos de la so actividá mientres pelo menos los últimos 28 díes d’actividá (31 díes pa les tarxetes emitíess n’España). El so periodu de validez ye de 5 años.

Más información sobre la tramitación na ficha informativa

Tarxeta d’empresa

Identifica a la empresa y dexa visualizar, imprimir y tresferir la información almacenada nel tacógrafu dixital, y activar y desactivar el so bloquéu. Lo mesmo que coles de conductor, la so validez ye por 5 años.

Más información sobre la tramitación na ficha informativa 

Tarxeta de Centru d’Ensayu

(conocida tamién como Tarxeta de Taller)

Identifica al titular y dexa probar, activar, calibrar y tresferir datos del tacógrafu dixital. Ensin una tarxeta de Centru d’Ensayu nun se puen activar y calibrar tacógrafos. El so periodu de validez ye de 1 añu.

Más información sobre la tramitación na ficha informativa 

 

Destacamos

Contauta

Serviciu d'atención ciudadana