Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Economía y finances Presupuestos y Cuentes Coxersa va dedicar a inversiones el 95 % del so presupuestu pal ...
 

Presupuestos y Cuentes

Coxersa va dedicar a inversiones el 95 % del so presupuestu pal 2020: 13,9 millones d'un total de 14,6

El conseyeru d'Infraestructures, Juan Cofiño, presidió güei la reunión de la xunta de gobiernu del consorciu, qu'aprobó les cuentes pal exerciciu próximu

La viceconsejera de Medio Ambiente y Cambio Climático, Nieves Roqueñí; el vicepresidente y consejero de Infraestructuras, Medio Ambiente y Cambio Climático, Juan Cofiño; y el gerente de Cogersa, Santiago Fernández

29/11/2019

La xunta de gobiernu de Coxersa aprobó güei’l presupuestu del consorciu pal 2020. Nes cuentes destaca'l capítulu d'inversiones, que xube a 13.929.364 euros, sobre un total de 14.620.399; esto ye, el 95 %.

La xunta tuvo presidida por Juan Cofiño, vicepresidente del Gobiernu y conseyeru d'Infraestructures, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu. Tamién asistieron la viceconseyera Nieves Roqueñí y el xerente del consorciu, Santiago Fernández.

La inversión más cuantiosa, de 5,8 millones, va dedicase a la planta de tratamientu de basura bruta. Esta planta yá ta axudicada por 48 millones y ta na fase de redacción del proyectu. La so construcción ta prevista pal periodu 2020-2023.

A l'ampliación y modernización de la rede de Puntos Llimpios dedíquense 2,5 millones. Otru millón va invertise na ampliación del “vertideru de refugos”, cifra que se suma los 1,2 presupuestaos l’exerciciu pasáu.

El presupuestu consolidáu del consorciu —qu'incluye a Coxersa SAU y Proygrasa— xube a 44.172.654 euros.

Coxersa SAU (Sociedá anónima unipersonal) va destinar dos millones a la recoyida selectiva de materia orgánica. El 50 % va corresponder a ayudes a los conceyos pa facilitar esta operativa; la otra metá va dirixise a facer frente al so tratamientu na planta de biometanización, que se fai a costu cero pa los conceyos.

Les inversiones más significatives d'estos capítulos tán previstes nel Plan de Residuos 2017-2024.

Pela so parte, al capítulu d'educación ambiental asignóse-y un millón, como n'exercicios anteriores, pa fomentar la sensibilización y aplicación de les meyores práctiques nesta materia.

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies