Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Emplegu Prevención de riesgos llaborales Les residencies públiques de mayores del Principáu axusten los ...
 

Prevención de riesgos llaborales

Les residencies públiques de mayores del Principáu axusten los servicios esenciales pa garantizar la seguridá de la plantilla

La xerencia del ERA unvia un operativu pa llimpiar y desinfectar los centros de Grau y Palaciu de Villar

19/03/2020

Les residencies de persones mayores de la rede pública asturiana (ERA) axustaron los servicios esenciales pa garantizar la seguridá de los sos profesionales y caltener el curiáu y l'atención a tolos residentes. Amás, esta tarde unviará un operativu de profesionales pa llevar a cabu la llimpieza refecha y la desinfección de los centros de Grau y Palaciu de Villar (Castrillón), reforzando asina les midíes de contención de la pandemia del nuevu coronavirus.

La xerente del ERA, Ana María Suárez, qu'esta mañana tuvo na residencia de Palaciu de Villar col fin d'esplicar a la plantiya les midíes que se van impulsar para reforzar la protección contra'l COVID-19, asegura que, nos próximos díes, les desinfecciones que va realizar la empresa Tragsa pueden ampliase a otres instalaciones.

“Tomemos decisiones nun marcu de seguridá para los profesionales, teniendo en cuenta les necesidaes esenciales. Va dos díes que decidimos modificar los mínimos de los centros residenciales y prescindir de les prestaciones que nun supongan una atención básica”, esplica Suárez. Acordies con esto, los profesionales de fisioterapia, podoloxía, terapiaocupacional, animación sociocultural y psicoloxía fueron avisaos por que nun fueran a los centros de trabayu.

Tamién se tresmitió a dellos centros la posibilidá de que les families de dellos residentes puedan treslladar a les persones mayores que viven nestos centros a los sos llares mientres la pandemia.

Per otra parte, los profesionales de la rede residencial pública disponen dende ayeri de más medios de protección, que fueron cedíos por delles conseyeríes, pa tratar de garantizar la so seguridá. “Tamos faciendo tolo posible pa consiguir más material sanitariu, que vamos poner a disposición de los equipos que siguen trabayando día ente día nos nuestros centros, garantizando'l meyor curiáu a les persones mayores”, apunta la xerente del ERA.

Las residencias de personas mayores de la red pública asturiana (ERA) han ajustado los servicios esenciales para garantizar la seguridad de sus profesionales y mantener el cuidado y la atención a todos los residentes. Además, esta tarde se enviará un operativo de profesionales para llevar a cabo la limpieza exhaustiva y la desinfección de los centros de Grado y Palacio de Villar (Castrillón), reforzando así las medidas de contención de la pandemia del nuevo coronavirus.

La gerente del ERA, Ana María Suárez, que esta mañana ha acudido a la residencia de Palacio de Villar con el fin de explicar a la plantilla las medidas que se impulsarán para reforzar la protección contra el COVID-19, asegura que, en los próximos días, las desinfecciones que realizará la empresa Tragsa se pueden ampliar a otras instalaciones.

“Hemos tomado decisiones en un marco de seguridad para los profesionales, teniendo en cuenta las necesidades esenciales. Hace dos días que decidimos modificar los mínimos de los centros residenciales y prescindir de las prestaciones que no supongan una atención básica”, explica Suárez. De acuerdo con esto, los profesionales de fisioterapia, podología, terapia ocupacional, animación sociocultural y psicología fueron avisados para que no acudieran a los centros de trabajo.

También se ha transmitido a varios centros la posibilidad de que las familias de algunos residentes puedan trasladar a las personas mayores que viven en estos centros a sus hogares durante la pandemia.

Por otra parte, los profesionales de la red residencial pública disponen desde ayer de más medios de protección, que han sido cedidos por varias consejerías, para tratar de garantizar su seguridad. “Estamos haciendo todo lo posible para conseguir más material sanitario, que pondremos a disposición de los equipos que siguen trabajando día a día en nuestros centros, garantizando el mejor cuidado a las personas mayores”, apunta la gerente del ERA.

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies