Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Temes Medios de comunicación La ciudadanía pue descargar dende güei la aplicación gratuita ...
 

Medios de comunicación

La ciudadanía pue descargar dende güei la aplicación gratuita pal siguimientu de les elecciones autonómiques del 26-M a través de dispositivos móviles

L’app alcuéntrase en Apple Store y Google Play y va facilitar datos de candidatures, participación y resultaos del escrutiniu. El conseyeru de Presidencia visitó gúei’l centru de difusión de datos instaláu nel Palaciu del Conde de Toreno d’Uviéu

El consejero de Presidencia y Participación Ciudadana, Guillermo Martínez, conversa con los técnicos que supervisarán el funcionamiento del centro de difusión de datos el 26-M

24/05/2019

La ciudadanía puede descargar dende güei l'aplicación gratuita pa dispositivos móviles (teléfonos intelixentes y tabletes) qu'utilicen sistemes operativos IOS y Android que va facilitar datos de candidatures, participación y resultaos del escrutiniu provisional de les elecciones autonómiques del próximu domingu. L'aplicación, que s'atopa n'Apple Store y Google Play, va ufiertar información en forma gráfica o en llistáu.

Amás d'esta aplicación, el Gobiernu d'Asturies va poner en serviciu la web www. resultadoselecciones2019. asturias.es (a la que puede aportase tamién dende l'enllaz asturias. nfoelecciones.es) que va ufiertar un serviciu de consulta en tiempu real en distintos niveles: comunidá, circunscripción y conceyu. El portal ye accesible para los navegadores más comunes y por terminales, mesmo fixos quemóviles.

La información que va ufiertar ye la siguiente:

Apertura y meyores. Datos básicos pa cada ámbitu xeográficu: censu electoral, númberu de meses, votantes y porcentaxes de participación. Tamién se van facilitar otres consultes, como resumes de circunscripciones.

Escrutiniu. Datos básicos: porcentaxe escrutáu, votantes, astención, desglose del votu, diputaos a escoyer, votos, porcentaxes y diputaos escoyíos por candidatura. van habilitase, coles mesmes, otres consultes como resumes de circunscripciones y comparancies colos resultaos de 2015. Tocantes a los formatos, van facilitase presentaciones tabulares, diagrames de barres, hemiciclos, mapes xeográficos por circunscripciones ya informes impresos.

El siguimientu de la xornada electoral va desenvolvese nel Palaciu del Conde de Toreno, n'Uviéu, onde s'instaló'l Centru d'Espardimientu de Datos (CDD) para ufiertar a los medios de comunicación acreditaos diversos recursos y sistemes d'accesu a la información. Nesi allugamientu van disponer de conexón a internet, señal institucional d'audiu y vídeu, datos en formatu de gráficos de televisión y terminales de consulta *interactiva, según un sistema de distribución d'información web al cual van poder aportar en tou momentu.

El conseyeru de Presidencia y Participación Ciudadana, Guillermo Martínez, visitó güei el CDD para supervisar los últimos detalles del dispositivu esplegáu para espublizar l'escrutiniu del 26-M. Martínez, que tuvo acompañáu por responsables de la empresa Indra, esplicó les característiques de les instalaciones y l'usu de los distintos espacios reservaos para la xornada electoral.

El sistema que dispunxo'l Principáu énte'l 26-M incorpora les nueves tecnoloxíes pa garantizar el rigor y la calidá nel espardimientu de tolos datos, tantu pa la ciudadanía polo xeneral como pa facilitar el trabayu de los medios de comunicación.

Los enllaces de descarga de l'aplicación pa dispositivos móviles son los siguientes:

IOS: http://itunes.apple.com/app/id1464195228

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.asturias.elecciones2019

Enlace al dosier de prensa:

https://asturias.infoelecciones.es/content/Dossierasturias2019.pdf

 

   Icono gráfico alusivo al tipo de archivo Audiu (Audiu: 2 Mb) (n'español)

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies