Gobiernu del Principau d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

Tas en

Asturias.es Mocedá L'Institutu Asturianu de la Mocedá y el Conseyu de Mocedá de ...
 

Mocedá

L'Institutu Asturianu de la Mocedá y el Conseyu de Mocedá de Xixón convoquen el premiu Astragal contra la violencia sexista

Pueden concurrir tou tipu de proyectos artísticos inspiraos na llucha contra les agresiones y la discriminación de la muyer. El certame inclúi dos galardones de 3. 000 euros cada unu

12/10/2019

L'Institutu Asturianu de la Mocedá, en collaboración col Conseyu de Mocedá de Xixón, convoca'l premiu Astragal contra la violencia sexista, que forma parte del programa Nuevos artistes contra la violencia de xéneru.

La convocatoria ta abierta a tou tipu de proyectos artísticos mesmo qu’a otros procesos creativos que, inspiraos na llucha contra la violencia sexista, realícense espresamente para la sala d'esposiciones Espaciu Astragal, del centru de recursos del Conseyu de Mocedá de Xixón.

Cada artista o colectivu va poder presentar a concursu un únicu proyectu creativu, orixinal ya inéditu, y diseñáu específicamente para esi espaciu.

Nel certame pueden participar artistes d'Asturies o residentes na comunidá, mesmo que descendientes hasta segundu grau d'asturianos, que nun superen los 35 años d’edá a 31 d'avientu de 2019.

El premiu Astragal inclúi dos galardones en metálico de 3.000 euros cada unu.

Los trabayos pueden presentase hasta'l 18 d'ochobre nel rexistru xeneral de la Conseyería de Presidencia (C/ Eduardo Herrera Herrerita, s/n, tercer planta, sector derechu). Tamién quepe la posibilidá d'unvialos per aciu corréu certificáu a la sede del Conseyu de Mocedá de Xixón (C/ Manuel Llaneza, 68, Xixón).

El Instituto Asturiano de la Juventud, en colaboración con el Conseyu de Mocedá de Xixón, convoca el premio Astragal contra la violencia sexista, que forma parte del programa Jóvenes artistas contra la violencia de género.

La convocatoria está abierta a todo tipo de proyectos artísticos: instalaciones, videoinstalaciones, acciones e intervenciones, así como a otros procesos creativos que, inspirados en la lucha contra la violencia sexista, se realicen expresamente para la sala de exposiciones Espaciu Astragal, del centro de recursos del Conseyu de Mocedá de Xixón.

Cada artista o colectivo podrá presentar a concurso un único proyecto creativo, original e inédito, y diseñado específicamente para ese espacio.

En el certamen pueden participar artistas de Asturias o residentes en la comunidad, así como descendientes hasta segundo grado de asturianos, cuya edad no supere los 35 años a 31 de diciembre de 2019.

El premio Astragal incluye dos galardones en metálico de 3.000 euros cada uno.

Los trabajos se pueden presentar hasta el 18 de octubre en el registro general de la Consejería de Presidencia (C/ Eduardo Herrera Herrerita, s/n, tercera planta, sector derecho). También cabe la posibilidad de enviarlos mediante correo certificado a la sede del Conseyu de Mocedá de Xixón (C/ Manuel Llaneza, 68, Gijón).

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies