Programas de control oficial de medicamentos veterinarios

L’oxetivu fundamental d’estos programes ye’l control de les melecines veterinaries dende la so distribución poles entidaes autorizaes hasta la so prescripción y/o alministración eventual polos veterinarios privaos. Trátase de controlar la trazabilidá de la melecina a lo llargo de la cadena de distribución, prescripción y dispensación. El Serviciu de Sanidá y Producción Animal controla tamién l’usu de melecines na esplotación ganadera.

El Programa d’investigación de residuos n’animales vivos y los sos productos n’esplotaciones ganaderes quier garantizar na producción primaria’l cumplimientu de la llexislación relativa a la presencia de residuos (sustancies illegales, contaminantes medioambientales y melecines veterinaries) nos animales vivos y nos sos productos.

El Plan de vixilancia d’usu de la colistina n’esplotaciones avícoles y porcines busca comprobar que les prescripciones de melecines veterinaries con colistina, en formes orales, n’esplotaciones avícoles y porcines tean cumpliendo cola normativa vixente.

El Subprograma de control de residuos d’inhibidores en lleche crudo n’esplotaciones ganaderes quier detectar l’usu d’inhibidores en lleche crudo de vaca, oveya y cabra pa torgar la so entrada na cadena alimentaria.

Programes control oficial d’usu de les melecines veterinaries

Programa d’investigación de restos n’animales vivos y los sos productos n’esplotaciones ganaderes (PNIR)

Lexislación Básica Aplicable